CSInt Tanácsadó Kft. » Tréningek » Értékesítési tréningek » Tárgyalástechnika az értékesítésben tréning
Tárgyalástechnika az értékesítésben tréning

Ügyfélközpontú értékesítési tréning

» Kinek ajánlott
» Mit tanulnak
» Miért éri meg
» Tréningtípusok
» Áttekintés
» Időpontok - jelentkezés

»Prospektus letöltése


Jelentkezés nyílt tréningre

» tréningnaptár / időpontok
» e-mail
» jelentkezési lap

Ha exkluzív vállalati tréningünk iránt érdeklődik, kérjük, keressen meg minket telefonon vagy e-mailben!

» e-mail

Ügyfeleinktől megkérdeztük, hogy miért ajánlanák másoknak is ezeket a tréningeket?

"Tetszett: lehetőség volt az elmélet azonnali alkalmazására (szituációs feladat)"

"Teszett a gördülékenység, a jól tervezett előadás-felépítés, a tréner figyelme a hallgatók éberségére (jól ütemezett szünetek, játékok, zene, stb.)"

Tetszett: Pörgős volt, sok új információt szolgáltatott, ami használható számunkra a mindennapokban"

"Tetszett, hogy használható technikákat mutatott be és a gyakorlatokon lehetőség volt a használatukra"

"Nem éreztem lassúnak, jó volt a sok gyakorlati feladat"

"Az oktatóanyagok előkészítettsége, minősége és a tréning módszere."

"Tetszett a szituációk lejátszása, ügyfél - ügyfélmenedzser valóság."

"Könnyen érthető, jól felépített elmélet-gyakorlat arány: komplex."

"Interaktív módon folyt az oktatás életszagú példákkal."

"Amit a gyakorlatban esetlegesen már alkalmazunk, most annak a szépen összefoglalt elméleti vonatkozásait is láttuk."

"A célratörő, az értékesítés eredményességének irányába mutató megközelítés. Ambiciózus, átfogó."

"Gyakorlatban használható módszertan."

"Jó áttekintést adott az értékesítés könnyebb lebonyolításához."

"A módszer, mely lehetővé teszi a munka során felmerülő problémák elemzését, rendszerezését."

"Vevői szerepek, nyer-nyer mátrix, illetve helyzet kialakítása manipulálás nélkül."

"Fogyasztói kapcsolatok építése, döntéshozóhoz eljutni."

"Agresszív vevő kezelése."

"Az elsajátítható módszer a problémakezelésre."

"A döntéshozó személy feltárása, fontossága."

"A tréner az elméleti anyagot szépen átültette a "céges" specialitásokra."

"Globális átgondolása a 'lead'-nek."

"Vásárlást Befolyásoló Személyek kategorizálása, ennek átgondolása és alkalmazása minden egyes értékesítés alkalmával."

"Az előadó nagyon jó volt. Felkészült, jól strukturált anyagot prezentált."

"Kérdezéstechnika, módszeresen végigvinni valamit az elejétől a végéig."

"A már meglévő vagy ösztönös tudás rendszerezése."

"Teljesen új dolgok, megközelítések elsajátítása."

"Kötetlen, interaktív kommunikáció."

Jelentkezés nyílt tréningre

» e-mail
» jelentkezési lap

Ha exkluzív vállalati tréningünk iránt érdeklődik, kérjük, keressen meg minket telefonon vagy e-mailben!

» e-mail

"Az a tárgyalás mondható sikeresnek, amikor
mindkét fél elégedetten áll fel a tárgyalóasztaltól."

Ez a tréning, az értékesítési tevékenység azon részével foglalkozik, hogy miképpen lehet tudatosan felkészülni és profi módon lebonyolítani egy üzleti tárgyalást úgy, hogy bár saját érdekeinket maximálisan érvényre juttatjuk, mégis a másik fél is úgy érzi, nyert az eredménnyel. A legtöbb tárgyalástechnikai tréninggel ellentétben, melyek az értékesítőket kizárólag saját elképzelésük érvényesítésére készítik fel, a “Tárgyalástechnika az értékesítésben tréning” a másik fél “koncepciójából”, azaz az általuk elérni kívánt eredmény feltárásából és megértéséből indul ki, és erre építi fel a mi üzleti céljainkat is megvalósító “nyer-nyer” tárgyalási módszert.

A mindkét fél követelését tiszteletben tartó, de a számunkra legelőnyösebb eredményt biztosító "nyerő tárgyalás" filozófiájának alkalmazása számottevően növeli az értékesítők magabiztosságát és eredményességét leendő és jövőbeni tárgyalópartnereiknél.

Kinek ajánlott a részvétel

Ezt a tréninget elsősorban azoknak az értékesítés és ügyfélszolgálat területén dolgozó szakembereknek javasoljuk, akik hatékonyabbá akarnak válni az ügyfeleikkel és jelöltjeikkel való tárgyalások tervezése és lebonyolítása terén, mint például:

  • értékesítési munkatársaknak,
  • kereskedelmi igazgatóknak,
  • üzletembereknek,
  • területi vezetőknek,
  • kereskedelmi és marketingszakembereknek,
  • ügyfélmenedzsereknek,
  • ügyfélszolgálati munkatársaknak.

Mit sajátítanak el a résztvevők

  • Hogyan tanuljanak meg a csak a saját elképzelésünk érvényre juttatásától eljutni annak megértéséhez, hogy valójában milyen motivációk mozgatják a tárgyalópartnereiket.
  • Hogyan hasznosítsák a másik fél igényeinek ismeretét.
  • Hogyan ismerjék fel az ún. "manipulativ" tárgyalási módszereket és miképpen védekezzenek ellenük.
  • Hogyan használjanak egy egyedülálló, proaktív kérdezési módszert kritikus hiányzó információk megszerzésére.
  • Hogyan képzeljék magukat az ügyfeleik helyébe azáltal, hogy megismerik a döntéshozatali folyamatukat, és fordítsák ezt a tudást a maguk előnyére.
  • Hogyan pozícionálják cégüket és ajánlatukat hatékonyabban az erősségeikre támaszkodva.

  • Hogyan tudják felismerni azt, ha a tárgyalópartnerük nem akarja magát elkötelezni, és mit tehetnek ennek előremozdítása érdekében.
  • Hogyan tegyenek különbséget egy egyszerű kifogás és egy alapvető ellenérv között, illetve, hogyan adjanak új lendületet egy holtpontra jutott tárgyalásnak.
  • Milyen szakaszokból áll egy tárgyalás és milyen taktikákat célszerű alkalmazniuk az egyes fázisokban.
  • Hogyan készüljenek fel alaposan minden üzleti megbeszélésükre, tárgyalásukra, ezáltal nagyobb magabiztosságot és jobb eredményeket elérve.
  • Hogyan állítsanak fel reális célokat az üzleti tárgyalások elvárt kimenetelét illetően.
  • Hogyan tegyék világossá az üzletfeleik számára, hogy miért akarnak találkozni vagy beszélni velük, hogy ők is fontosnak tartsák a megbeszélésre időt szánni.
  • Hogyan teremtsenek bizalmat minden tárgyalópartnernél, minden alkalommal.
  • Hogyan érjék el az ügyfeleiknél/jelöltjeiknél, hogy azok partnerek legyenek "közös vállalkozásuk" sikerének elérésében.
  • Hogyan kezeljék az alapvető ellenérveket és észleljék a másik fél elkötelezettségének jeleit.
  • Hogyan végezzék el a tárgyalások értékelését és dolgozzanak ki terveket a folytatásra, amíg az üzletet sikeresen le nem tudják zárni.

Miért éri meg részt venni

  • Tudatossá és hatékonyabbá válik az értékesítési tevékenység, a gyakorlatban használható eszköztárral gyarapodik a résztvevők tudása.
  • Jobb időgazdálkodást és a kor értékesítési követelményeinek is megfelelő kommunikációs készségeket sajátítanak el.
  • Növekszik az értékesítők teljesítménye és az általuk megnyert tárgyalások / üzletek száma, ezáltal cégük bevétele és sikeressége.
  • Hosszú távú, jövedelmező ügyfélkapcsolatok épülnek, nem kell minden megrendelésért külön megküzdeni.
  • Javul a cég megítélése, és elégedettebbek lesznek az ügyfelei.

Tréningtípusok

  • Exkluzív vállalati
    Kétnapos tréning exkluzívan, egyetlen cég munkatársainak saját oktatótermükben vagy külön helyszínen. Utóbbi remek csapatépítő eszköz is a közös munka révén.
  • Nyílt
    Kétnapos tréning különböző szervezetek résztvevői számára, mely kiváló lehetőséget ad a más cégekkel való kapcsolatépítésre is.
  • Ismétlő
    Egynapos tréning a tréninget korábban elvégző résztvevők számára a már elsajátított ismeretek felelevenítése, és jobb rögzítése érdekében.
  • Műhelymunka
    Félnapos gyakorlati foglalkozás, szintén a tréninget korábban elvégző résztvevők számára a már elsajátított ismeretek begyakorlása és elmélyítése céljából.
  • Üzleti konzultáció
    Az ismeretek birtokában a cég üzleti tevékenységének hatékonyabbá tételére. Kereskedelmi vezetők számára javasolt.

Tréning áttekintés

A résztvevők a két nap alatt elsajátítanak egy lépésről-lépésre felépülő és követhető módszertant, amivel hatékonyan tudják az ügyfeleikkel és jelöltjeikkel való tárgyalásaikat megtervezni, irányítani, beleértve üzleti megbeszélések hatékony és eredményes megszervezését, lebonyolítását és értékelését, ellenvetések kezelését, akciótervek kidolgozását, valamint a tárgyalópartnereket motiváló igények feltárását és elkötelezettségük megszerzését.

  • A tárgyalópartnerünk "koncepciója"
    Mit is akar a másik fél elérni, és miért olyan fontos ezt az elképzelést pontosan megérteni.
    Műhelymunka: Az ügyfél döntéshozatali folyamatának megismerése és megértése.
  • Egyedi tárgyalási cél
    Konkrét, mérhető és "kézzelfogható" tárgyalási célok megfogalmazásának módszere. Különbség a ködös és a kristálytiszta célok között.
    Műhelymunka: Tárgyalási cél(ok) megfogalmazása a példaként hozott leendő tárgyalásokhoz.
  • Akciótervek kidolgozása
    Az ügyfél által elvégzendő tevékenység kidolgozása minden megbeszélés / tárgyalás alkalmával, amivel a tárgyalás előrébb jut. A "legjobb elérhető cél" meghatározása, ami még reálisan elvárható a tárgyalástól, valamint egy "minimális cél" kidolgozása, amit mindenképpen el akarunk érni, hogy eldönthető legyen vajon a kívánt irányba halad-e az üzleti lehetőségünk. Mi a teendő, ha a minimális célt sem sikerül elérni.
    Műhelymunka: Akciótervünk, a legjobb és a minimális célok kidolgozása a legközelebbi üzleti tárgyalásukra.
  • Valós üzleti ok
    Az ügyfél által elfogadható és számára is lényeges ok(ok) kigondolása a megbeszélés vagy tárgyalás szükségességének megindokolására.
    Műhelymunka: A tréningre példaként hozott tárgyalási szituáció valós üzleti okának kidolgozása.
  • A hitelesség megteremtése az ügyfélnél/jelöltnél
    A hitelesség három formájának megismerése: általunk létrehozott, mások által ránkruházott és az eddigi eredményeink által megteremtett.
    Műhelymunka: Mi szolgálhat a mi hitelességünk alapjául?
  • Kritikus információk megszerzésének módjai (Megnyitási taktikák)
    Milyen információink hiányoznak, és ki az a kulcsszereplő aki segíthet bennünket ezek megszerzésében. A kérdezés, mint folyamat, amivel igazoljuk a meglévő és feltárjuk a hiányzó információinkat. Az öt kérdésfajta: jóváhagyó, új információt adó, hozzáállást tükröző, elkötelezettséget mutató és az alapvető ellenérveket feltáró.
    Műhelymunka: Hiányzó információk megszerzése és az erre irányuló hatékony kérdések kidolgozása.
  • Kommunikáció felsőfokon
    Az eladó és vevő közötti hatékony kommunikáció kialakítása. Mikor kérdezzünk és mikor hallgassuk inkább, hogy mit mond a tárgyalópartnerünk. A hallgatás előnyei.
    Műhelymunka: A hallgatás gyakorlása és eredményeinek összefoglalása.
  • Információink hatékony átadása (Középjáték taktikák)
    A vevő döntésének kulcsa: magunk megkülönböztetésének módja a tárgyalási célunk elérését segítő ún. "egyedi erősségeinek" megfelelő bemutatása.
    Műhelymunka: Egyedi erősségeink feltárása.
  • Tárgyalási megközelítési módok
    A hagyományos „egyoldalú tárgyalás” és a „közös vállalkozás típusú” megközelítés - melyik működik és melyik nem. A „nyer-nyer” eredményeket hozó tárgyalás előnyei.
    Műhelymunka: A "közös vállalkozás típusú" megközelítés alkalmazása a gyakorlatok során feldolgozott példában, "nyer-nyer" eredmény elérésének módja.
  • Az ügyfél elkötelezettségének elnyerése (Végjáték taktikák)
    Miért fontos, hogy minden üzleti megbeszélésen meghatározzuk, hogy mit fog legközelebbre az ügyfél/jelölt tenni. Annak megállapítása, hogy kész a vevő is tenni az üzlet sikeréért. Az ügyfél elkötelezettségének jelei. Mi lehet az oka, ha vonakodik a vevő - az alapvető ellenérvek feltárásának módjai.
    Műhelymunka: Ügyfelünk elkötelezettségének megszerzése, a lehetséges alapvető ellenérvek feltárása.
  • Üzleti tárgyalások forgatókönyve
    A megszerzett ismeretek felhasználása a következő üzleti tárgyalásunk részletes tervének kidolgozásához.
    Műhelymunka: Munkalapunk kitöltése az előttünk álló tárgyalás legfontosabb paramétereinek összefoglalására: legjobb elérhető célunk, egyedi erősségeink, kérdések a hiányzó információink megszerzéséhez, és a vevői elkötelezettség kialakításához.
  • A tréning összefoglalása
    A tréning értékelése, a tanultak átültetése a gyakorlatba. Jövőbeni támogatás.

Időpontok - jelentkezés Tárgyalástechnika az értékesítésben tréningek

Nyílt tréningjeinkre e-mailben úgy jelentkezhet, hogy az alábbi naptárban a megfelelő dátumra kattint. Faxon való jelentkezéshez, kérjük, töltse le a jelentkezési lapot.

» jelentkezési lap

Nyílt tréningek
Ezekre a tréningekre különböző cégek kereskedelmi szakembereit, vezetőit invitáljuk. Nyílt tréningjeinket a kis létszámú (1-4 fős) kereskedelmi csapattal rendelkező vállalatoknak, vállalkozásoknak ajánljuk, illetve nagyobb vállalatoknak, ha a tréningre csak néhány főt szeretnének delegálni. A tréning a hasznos gyakorlati ismeretek megszerzésén túl remek lehetőséget nyújt más cégekkel való kapcsolatfelvételre is.

A tréningek díja: 130.000 Ft + 27% Áfa / fő, mely magába foglalja a kétnapos kurzus díját, a tananyagok és segédeszközök költségét, valamint az ebédeket és frissítőket. A tréning résztvevői számára ingyenes őrzött parkolást, a vidékről érkezőknek igény esetén kedvezményes árú szállást biztosítunk a rendezvény helyszínén. A tréningek Budapesten kerülnek megrendezésre.


A nyílt trénigek helyszíne

Walzer Hotel ****

1124 Budapest,
Németvölgyi út 110.

Térkép

Ha exkluzív vállalati tréningünk iránt érdeklődik, kérjük, keressen meg minket telefonon vagy e-mailben!

» e-mail

 

Exkluzív vállalati tréningek
Öt vagy több főből álló értékesítési csapattal rendelkező cégek számára javasoljuk a kizárólag saját munkatársaik és vezetőik részére megrendezésre kerülő tréningjeinket. Igény szerint külön helyszínen is vállaljuk a tréning megtartását, akár több turnusban és hétvégén is. A tréning páratlan gyakorlati tapasztalatai mellett kiváló csapatépítő eszköz is egyben. Ezeket a tréningeket a résztvevők számától függően, testre szabott áron vállaljuk. A tréningekre a szakképzési hozzájárulás igénybe vehető. Ha ilyen tréningjeink iránt érdeklődik, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.

© CSInt Tanácsadó Kft.       ISDN Tel/fax: (1) 207-6277       E-mail: info@csint.hu

A honlap a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium támogatásával valósult meg

CSINT - Tanácsadó Kft CSINT - Tanácsadó Kft Tréningek Jelentkezés created by Dupai Tanácsadás Referenciák Hírlevél Fotógaléria