CSInt Tanácsadó Kft. » Tréningek » Értékesítési tréningek » Együttműködő tárgyalástechnika réning
Együttműködő tárgyalástechnika tréning

Együttműködő tárgyalástechnika tréning

» Kinek ajánlott
» Mit tanulnak
» Miért éri meg
» Tréningtípusok
» Áttekintés
» Időpontok - jelentkezés

» Prospektus letöltése


Jelentkezés nyílt tréningre

» tréningnaptár / időpontok
» jelentkezési lap

Ha exkluzív vállalati tréningünk iránt érdeklődik, kérjük, keressen meg minket telefonon vagy e-mailben!

» e-mail

Ügyfeleinktől megkérdeztük, hogy miért ajánlanák másoknak is ezt a tréninget?

"Az előadó nagyon jó volt. Felkészült, jól strukturált anyagot prezentált."

"Kérdezéstechnika, módszeresen végigvinni valamit az elejétől a végéig."

"A már meglévő vagy ösztönös tudás rendszerezése."

"Teljesen új dolgok, megközelítések elsajátítása."

"Kötetlen, interaktív kommunikáció."

"Tetszett: lehetőség volt az elmélet azonnali alkalmazására (szituációs feladat)"

"Teszett a gördülékenység, a jól tervezett előadás-felépítés, a tréner figyelme a hallgatók éberségére."

Tetszett: Pörgős volt, sok új információt szolgáltatott, ami használható számunkra a mindennapokban"

"Tetszett, hogy használható technikákat mutatott be és a gyakorlatokon lehetőség volt a használatukra"

"Nem éreztem lassúnak, jó volt a sok gyakorlati feladat"

"Az oktatóanyagok előkészítettsége, minősége és a tréning módszere."

"Interaktív módon folyt az oktatás életszagú példákkal."

"Amit a gyakorlatban esetlegesen már alkalmazunk, most annak a szépen összefoglalt elméleti vonatkozásait is láttuk."

"Gyakorlatban használható módszertan."

"A módszer, mely lehetővé teszi a munka során felmerülő problémák elemzését, rendszerezését."

"Vevői szerepek, nyer-nyer mátrix, illetve helyzet kialakítása manipulálás nélkül."

"Agresszív vevő kezelése."

"Az elsajátítható módszer a problémakezelésre."

"A döntéshozó személy feltárása, fontossága."

"A tréner az elméleti anyagot szépen átültette a "céges" specialitásokra."

Jelentkezés nyílt tréningre

» tréningnaptár / időpontok
» jelentkezési lap

Ha exkluzív vállalati tréningünk iránt érdeklődik, kérjük, keressen meg minket telefonon vagy e-mailben!

» e-mail

"Az együttműködő tárgyalási módszer nem egy képzeletbeli torta elosztásáról, hanem annak növeléséről szól."

Ez a tréning a szokásostól eltérő, annál sokkal eredményesebb tárgyalástechnikai megközelítéssel ismerteti meg a résztvevőket. Ez a módszer az értékteremtésről és a kölcsönösen előnyös eredmények eléréséről szól, ami nem azt jelenti, hogy feladjuk a szempontjainkat, hanem pont az ellenkezőjét: felkészülünk, hogy pontosan tudjuk, mit akarunk elérni és mi a teendőnk arra az esetre, ha nem tudunk vagy nem előnyös számunkra a megegyezés.

Mi a közös a következő esetekben?

- egy cég alkalmazottakat vesz fel,
- két szomszéd vitázik a telekhatárról,
- cégeladás,
- szakszervezeti egyeztetés egy sztrájkról,
- termékértékesítés,
- két szülő arról beszélget, hogy melyik középiskolába küldjék a gyereküket továbbtanulni.

A válasz:

- a saját elképzelésünket ismertetjük meg a másikkal,
- megpróbáljuk feltérképezni és megérteni, hogy mit szeretne a másik,
- az együttműködésünk módját akarjuk tisztázni, lehetőleg úgy, hogy ne csorbuljon a másik fél érdeke, se ne manipuláljuk a másikat,
- a megegyezést nem a szerencsére bízzuk, hanem átgondoltan, értékeket teremtve tárgyalunk.

Kevesen tudják, hogyan készüljenek fel egy tárgyalási szituációra, akár mindennapos, hétköznapi helyzetekre, ezért gyakran piaci árusok módjára alkudozással vagy manipulációval, érzelmi "zsarolással", hatalmi szóval vagy kedvezőbb pozíciójukból fakadó helyzetük kihasználásával próbálják a másikat rávenni valamire. Akik hallottak már különböző tárgyalási módszerekről, ők is inkább a különböző, egymástól elkülönülő taktikákra, játszmákra gondolnak. Bár a tárgyalási készség szinte az élet minden területén elengedhetetlen fontosságú, kevesen fejlesztik ezirányú tudásukat, a nagy téttel járó helyzetekben elbizonytalanodnak, mi a helyes vagy érzelmileg próbálják kezelni a kérdést.

Ez a tréning a "Mit" és "Hogyan" kérdésekre is válasz ad. A mit tegyünk egy tárgyalás során kérdésre az ALOÉ modell, a "Hogyant"pedig a 4F módszer adja meg a választ.

Kinek ajánlott a részvétel

Mindenkinek, aki eredményesebb szeretne lenni a tárgyalási helyzetekben, akár az üzleti életben, akár hétköznapi szituációkban, de különösen:

  • értékesítőknek,
  • beszerzőknek,
  • projektmenedzsereknek,
  • vezetőknek.

Mit sajátítanak el a résztvevők

  • Mi is az "ALOÉ" tárgyalási modell és a "4F" tárgyalási módszer.
  • Hogyan készítsünk egy világos tervet a tárgyalásunkra.
  • Hogyan készüljünk fel a tárgyalási helyzetekre a célok, paraméterek és stratégiák vonatkozásában.
  • Mit mondjunk és mit tegyünk a tárgyalásokon.
  • Hogyan építsünk fel és vezessünk le egy tárgyalást.
  • Mire fókuszáljunk.
  • Milyen konkrét lépéseket tegyünk és milyen sorrendben.
  • Hogyan kezdjünk és fejezzünk be egy tárgyalást.
  • Hogyan határozzuk meg egy tárgyalássorozatnál a szerepeket.
  • Hogyan készüljünk fel a velünk szemben alkalmazott manipulatív taktikákra és mit tegyünk ellenük.

Miért éri meg részt venni

  • Megtanulja, hogyan lehet elszakadni attól a gondolkodástól, hogy egy tárgyalás csak akkor lehet sikeres számunkra, ha minél többet "veszünk el" a másiktól, hanem akkor is, ha kreatívan és a tárgyalófelünkkel együttműködve növeljük az elosztható torta méretét.
  • Akkor is működő módszert ismer meg, ha a másik fél megközelítése manipulatív vagy nem együttműködő.
  • Egyszerű, érthető és követhető módszert tud elsajátítani, amivel eredményesebben tud majd minden esetben tárgyalni.

Tréningtípusok

  • Exkluzív vállalati
    Kétnapos tréning exkluzívan, egyetlen cég munkatársainak saját oktatótermükben vagy külön helyszínen. Utóbbi remek csapatépítő eszköz is a közös munka révén.
  • Nyílt
    Kétnapos tréning, különböző szervezetek résztvevői számára, mely kiváló lehetőséget ad a más cégekkel való kapcsolatépítésre is.
  • Műhelymunka
    Félnapos gyakorlati foglalkozás, szintén a tréninget korábban elvégző résztvevők számára a már elsajátított ismeretek begyakorlása és elmélyítése céljából.
  • Üzleti konzultáció
    Az ismeretek birtokában a cég üzleti tevékenységének hatékonyabbá tételére.

Tréning áttekintés

A résztvevők a két nap alatt elsajátítanak egy lépésről-lépésre felépülő és követhető módszertant, amivel hatékonyan tudják a tárgyalásaikat megtervezni, irányítani, beleértve üzleti és a magánéletben előforduló tárgyalási helyzeteket is.

  • Az "ALOÉ" tárgyalási modell, válasz a "Mit" kérdésre egy tárgyalás során
  • "É" - Érdekek
    A kályha, amitől mindig kiindulunk és konfliktus esetén ide térünk vissza. Ezek lehetnek szükségletek, célok, ösztönzők, de aggályok és félelmek is.
  • Közös, eltérő és ütköző érdekek feltárása és kezelése
    Hogyan állapítsuk meg a közös érdekeinket, amelyekre a megegyezés felépíthető, mit tegyünk az eltérő érdekekkel és hogyan kezelhetők az ütköző érdekek. A feltárt érdekek rangsorolása.
  • "L" - Lehetőségek
    Olyan megoldások, melyekkel a tárgyalófelek érdekei kielégíthetők. A "torta növelése" azoknak a megoldási lehetőségnek a feltárását is jelenti, amire esetleg egyik fél sem gondolt a tárgyalás előtt. A Legjobb Lehetséges Megoldás és a Még Elfogadható Megoldás megállapítása és kritériumai.
  • "O" - Objektív Mércék
    Példák, szabályok mérőszámok, írott és íratlan törvények, egyszóval mércék, melyeket a felek elfogadnak a méltányosság méréséhez. Mit tegyünk azokban az esetekben, ha a megegyezés során az egyik fél érdeke pont a másik fél érdekével ellentétes (pl. értékesítési helyzeteknél az ár). Az érdekek és objektív mércék különbsége: szubjektív - objektív kritériumok. Hol találhatunk objektív mércéket.
  • "A" - Alternatívák
    Azok a lehetőségeink, melyekhez fordulhatunk, ha nem sikerül egymással megegyezünk. A Legjobb Alternatíva (egy rossz) Megegyezés helyett. Mikor mondjuk el, milyen lehetőségeink vannak és elmondjuk-e egyáltalán a másik félnek. Hogyan ismerjük meg a tárgyalópartnerünk lehetőségeit, ha nem tudnánk vagy akarnánk megegyezni.
  • A 4F tárgyalási módszer, válasz a "Hogyan" kérdésre egy tárgyalás során
  • "1.F" - Felkészülés
    Hogyan készüljünk fel egy tárgyalásra és hogyan tervezzük meg a teendőinket. Hogyan ismerjük fel a csapdákat és problémákat. Mi a teendőnk, ha manipulatív tárgyalóféllel kerülünk szembe? Mielőtt valaminek tisztáznánk az értékét, minden ár túl magas lesz. Hogyan növeljük a megegyezés valószínűségét. A tervezési fázis lépései, mi az a "fő üzenet" és hogyan közöljük a tárgyalópartnerünkkel.
  • "2.F" - Feltárás
    Hogyan használjuk az ALOÉ modellt kreatív ötletek feltárására és a "torta növelésére". Az Érdekek feltérképezése, Lehetőségek kidolgozása és a felhasználható Objektív mércék megállapítása.
  • Kérdezéstechnika
    Általános, célzott és reagáló, problémát feltáró és következmény kérdések szerkesztése és használatuk.
  • A Nyer-Nyer mátrix és a Veszít-Nyer tárgyalópartnerek kezelése
  • "3.F" - Felépítés
    Hogyan használjuk az ALOÉ modellt reális lehetőségek kiválasztására és a tárgyalás végső fázisba juttatására. A feltárt Lehetőségek szűrése és a legjobb(ak) kiválasztása az Objektív mércék és az Érdekek alapján.
  • "4.F" - Felhasználás
    Hogyan juthatunk megállapodásra az egyedi szempontok és a tárgyalás egészére nézve is. "Igent" mondjunk vagy "Nemet". A megfontolt, kényszer nélküli döntések elérése. Ki tegye az első ajánlatot, mi legyen az, ha mi tesszük.
  • Manipulatív tárgyalási taktikák enciklopédiája és ellenszerek
    Az ideiglenes megállapodás módszere a manipulációk és a "számonkérés" elkerülésére. Nehéz tárgyalópartnerek és érzelmek kezelése.
  • A sikeres tárgyalások három titka
  • Megtervezett tárgyalásunk forgatókönyvének elkészítése
    Mit tegyünk, mielőtt tárgyalóasztalhoz ülnénk. A megszerzett ismeretek felhasználása a következő üzleti tárgyalásunk részletes tervének kidolgozásához.
  • A tréning összefoglalása
    A tréning értékelése, a tanultak átültetése a gyakorlatba. Jövőbeni támogatás.

Időpontok - jelentkezés Együttműködő tárgyalástechnika tréningek

Nyílt tréningjeinkre
e-mailben úgy jelentkezhet, hogy az alábbi hivatkozásra kattintva letölti a jelentkezési lapot, és azt kitöltve eljuttatja hozzánk e-mail-ben. Az időpontok és további részletek a jelentkezési lapon megtalálhatók.

» jelentkezési lap

Nyílt tréningek
Ezekre a tréningekre különböző cégek munkatársait, vezetőit invitáljuk. Nyílt tréningjeinket a kis létszámú (1-4 fős) csapattal rendelkező vállalatoknak, vállalkozásoknak ajánljuk, illetve nagyobb vállalatoknak, ha a tréningre csak néhány főt szeretnének delegálni. A tréning a hasznos gyakorlati ismeretek megszerzésén túl remek lehetőséget nyújt más cégekkel való kapcsolatfelvételre is.

A tréningek díja: 130.000 Ft + 27% Áfa / fő, mely magába foglalja a kétnapos kurzus díját, a tananyagok és segédeszközök költségét, valamint az ebédeket és frissítőket. A tréning résztvevői számára ingyenes őrzött parkolást, a vidékről érkezőknek igény esetén kedvezményes árú szállást biztosítunk a rendezvény helyszínén. A tréningek Budapesten kerülnek megrendezésre.


A nyílt trénigek helyszíne

Walzer Hotel ****

1124 Budapest,
Németvölgyi út 110.

Térkép

 

Ha exkluzív vállalati tréningünk iránt érdeklődik, kérjük, keressen meg minket telefonon vagy e-mailben!

» e-mail

 

Exkluzív vállalati tréningek
Öt vagy több főből álló résztvevői csapattal rendelkező cégek számára javasoljuk a kizárólag saját munkatársaik és vezetőik részére megrendezésre kerülő tréningjeinket. Igény szerint külön helyszínen is vállaljuk a tréning megtartását, akár több turnusban és hétvégén is. A tréning páratlan gyakorlati tapasztalatai mellett kiváló csapatépítő eszköz is egyben. Ezeket a tréningeket a résztvevők számától függően, testre szabott áron vállaljuk. A tréningekre a szakképzési hozzájárulás igénybe vehető. Ha ilyen tréningjeink iránt érdeklődik, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk. » e-mail

© CSInt Tanácsadó Kft.       ISDN Tel/fax: (1) 207-6277       E-mail: info@csint.hu

A honlap a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium támogatásával valósult meg

CSINT - Tanácsadó Kft CSINT - Tanácsadó Kft Tréningek Jelentkezés created by Dupai Tanácsadás Referenciák Hírlevél Fotógaléria