CSINT » képzések » Értékesítési képzések » Ügyfélközpontú értékesítési képzés
Ügyfélközpontú értékesítési képzés

Ügyfélközpontú értékesítési képzés

» Kinek ajánlott
» Mit tanulnak
» Miért éri meg
» Képzéstípusok
» Áttekintés
» Időpontok - jelentkezés

Letöltések

» prospektus
» tematika
» elméleti ízelítő
» gyakorlati ízelítő

Jelentkezés nyílt képzésekre

» e-mail
» jelentkezési lap

Ha exkluzív vállalati képzésünk iránt érdek-lődik, kérjük keressen meg minket telefonon vagy e-mailen!

» e-mail

Ügyfeleinktől megkérdeztük, hogy miért ajánlanák másoknak is ezeket a képzéseket?

"A tartalom, mert rendszert alkot, logikus, érdekes és számomra új volt. Bizonyos vagyok benne, hogy nem csak értékesítési munkánál lehet alkalmazni számos elemét."

"Jó volt más szemlélet szerint felosztani a partnereket, a tanfolyam gondolatébresztő volt számomra."

"Megmutatták, hogyan kell logikusan, minden részletre kiterjedően felépíteni egy új partnert kereső stratégiát."

"A mindennapok során használt értékesítési technikákat szervezeti egységben láthattuk, mely segít a tudatos eladásban."

"Egy adott üzleti szituáció teljes elemzésén keresztül jutottam el a következtetésig és egy akcióterv elkészítéséig. A komplex elemzés részfeladatait alkalmazni tudom a napi munkám során."

"Az oktatóanyagok előkészítettsége, minősége és a képzés módszere."

"Vásárlást Befolyásoló Személyek meghatározása, minősítése, időtervezés, munkalap használata. Kétkedés felkeltése: az önkontroll és a megszerzett eddigi ismeretek módszeres és következetes alkalmazása."

"Könnyen érthető, jól felépített elmélet-gyakorlat arány: komplex."

"Interaktív módon folyt az oktatás életszagú példákkal."

"Amit a gyakorlatban esetlegesen már alkalmazunk, most annak a szépen összefoglalt elméleti vonatkozásait is láttuk."

"A célratörő, az értékesítés eredményességének irányába mutató megközelítés. Ambiciózus, átfogó."

"Gyakorlatban használható módszertan."

"Jó áttekintést adott az értékesítés könnyebb lebonyolításához."

"A módszer, mely lehetővé teszi a munka során felmerülő problémák elemzését, rendszerezését."

"Vevői szerepek, nyer-nyer mátrix, illetve helyzet kialakítása manipulálás nélkül."

"Fogyasztói kapcsolatok építése, döntéshozóhoz eljutni."

"Agresszív vevő kezelése."

"Az elsajátítható módszer a problémakezelésre."

"A döntéshozó személy feltárása, fontossága."

"A tréner az elméleti anyagot szépen átültette a "céges" specialitásokra."

"Globális átgondolása a 'lead'-nek."

"Vásárlást Befolyásoló Személyek kategorizálása, ennek átgondolása és alkalmazása minden egyes értékesítés alkalmával."

"Az előadó nagyon jó volt. Felkészült, jól strukturált anyagot prezentált."

"Kérdezéstechnika, módszeresen végigvinni valamit az elejétől a végéig."

"A már meglévő vagy ösztönös tudás rendszerezése."

"Teljesen új dolgok, megközelítések elsajátítása."

"Kötetlen, interaktív kommunikáció."

Jelentkezés nyílt képzésekre

» e-mail
» jelentkezési lap

Ha exkluzív vállalati képzésünk iránt érdek-lődik, kérjük keressen meg minket telefonon vagy e-mailen!

» e-mail

"A vevők a saját igényeik alapján vásárolnak,
és nem aszerint, amit mi akarunk eladni nekik."

Ügyfélközpontú értékesítés képzésünk, az értékesítési tevékenység "taktikai" részével foglalkozik, azaz hogyan tudjuk hatékonyan megszervezni és irányítani az egyes üzleti megbeszéléseinket legyen szó telefonon történő megbeszélésről, személyes tárgyalásról vagy akár email-en történő üzleti levelezésről.

A legtöbb eladástechnikai képzéssel ellentétben, melyek az értékesítőket saját elképzelésük prezentálására tanítják, az ügyfélközpontú értékesítés a jelöltjeink vagy már meglévő ügyfeleink "koncepciójának", vagyis az általuk elképzelt megoldásnak a feltárására és megértésére koncentrál, ami miatt valójában megvásárolnak valamit.

A hagyományos eladói megközelítés, mely a terméket vagy szolgáltatást helyezi a középpontba, az ügyfélközpontú értékesítés a vevői igények hatékony feltárására irányuló, négy részből álló, elsősorban kérdésfeltevésre alapuló módszertant ismertet meg a résztvevőkkel. Ezzel a megközelítéssel hatékony információáramlást és folyamatos kommunikációt alakíthatunk ki ügyfeleinkkel vagy jelöltjeinkkel, lényegesen meg tudjuk különböztetni magunkat versenytársainktól, valamint segít a mindkét fél számára előnyös, "nyer-nyer" üzleti kapcsolatok kialakításában és hosszú távú fenntartásában. A termékek/szolgáltatások eladása helyett a koncepciók vagy megoldások értékesítési filozófiájának alkalmazása számottevően növeli az értékesítők magabiztosságát és hitelük megteremtésének esélyeit értékes ügyfeleiknél.

Kinek ajánlott a részvétel

Ezt a képzést elsősorban azoknak az értékesítés területén dolgozó szakembereknek és vezetőiknek javasoljuk, akik hatékonyabbá akarnak válni az ügyfeleikkel és jelöltjeikkel történő kommunikáció terén, beleértve a telefonon folytatott megbeszéléseket, a személyes üzleti tárgyalásokat vagy az email-en folytatott üzleti levelezést, mint például:

  • értékesítési munkatársaknak,
  • kereskedelmi igazgatóknak,
  • üzletembereknek,
  • területi vezetőknek,
  • kereskedelmi és marketingszakembereknek,
  • ügyfélmenedzsereknek,
  • minden más szakembernek, aki ügyfelekkel is kommunikál.

Mit sajátítanak el a résztvevők

  • Hogyan tanuljanak meg termékek/szolgáltatások eladásától eljutni annak megértéséhez, hogy valójában miért vásárolnak az ügyfelek.
  • Hogyan hasznosítsák a vevők igényeinek ismeretét.
  • Hogyan használjanak egy egyedülálló, proaktív kérdezési módszert kritikus hiányzó üzleti információk megszerzésére.
  • Hogyan képzeljék magukat az ügyfeleik helyébe azáltal, hogy megismerik a döntéshozatali folyamatukat, és fordítsák ezt a tudást a maguk előnyére.
  • Hogyan pozícionálják cégüket és ajánlatukat hatékonyabban az erősségeikre támaszkodva.
  • Hogyan tudják felismerni azt, ha egy ügyfél nem akarja magát elkötelezni, és mit tehetnek ennek megszerzése érdekében.
  • Hogyan tegyenek különbséget egy egyszerű kifogás és egy alapvető ellenérv között.
  • Hogyan kerüljék el a "fordított eladás" csapdáját, ami a vevői igény természetes meglétéből indul ki.
  • Hogyan készüljenek fel alaposan minden üzleti megbeszélésükre, ezáltal nagyobb magabiztosságot és jobb eredményeket elérve.
  • Hogyan állítsanak fel reális célokat az üzleti tárgyalások elvárt kimenetelét illetően.
  • Hogyan tegyék világossá az üzletfeleik számára, hogy miért akarnak találkozni vagy beszélni velük, hogy ők is fontosnak tartsák a megbeszélésre időt szánni.
  • Hogyan teremtsenek bizalmat minden vevőnél és minden alkalommal.
  • Hogyan érjék el az ügyfeleiknél/jelöltjeiknél, hogy azok partnerek legyenek a "közös vállalkozásuk" sikerének elérésében.
  • Hogyan kezeljék az alapvető ellenérveket és észleljék a vevői elkötelezettség jeleit.
  • Hogyan végezzék el a megbeszélések értékelését és dolgozzanak ki terveket a folytatásra, amíg az üzletet sikeresen le nem tudják zárni.

Miért éri meg részt venni

  • Tudatossá és hatékonyabbá válik az értékesítési tevékenység.
  • Jobb időgazdálkodást és a kor értékesítési követelményeinek is megfelelő kommunikációs készségeket sajátítanak el.
  • Növekszik az értékesítők teljesítménye és az általuk megnyert üzletek száma, ezáltal a cég bevétele és sikeressége.
  • Hosszú távú, jövedelmező ügyfélkapcsolatok épülnek, nem kell minden megrendelésért külön megküzdeni.
  • Javul a cég megítélése, és elégedettebbek lesznek az ügyfelei.

Képzéstípusok

  • Exkluzív vállalati
    Kétnapos képzés exkluzívan, egyetlen cég munkatársainak saját oktatótermükben vagy külön helyszínen. Utóbbi remek csapatépítő eszköz is a közös munka révén.
  • Nyílt
    Kétnapos képzés különböző szervezetek résztvevői számára, mely kiváló lehetőséget ad a más cégekkel való kapcsolatépítésre is.
  • Ismétlő
    Egynapos képzés a Komplex értékesítési képzés végzett résztvevők számára a már elsajátított ismeretek felelevenítése, és jobb rögzítése érdekében.
  • Műhelymunka
    Félnapos gyakorlati foglalkozás, szintén a képzést korábban elvégzett résztvevők számára a már elsajátított ismeretek begyakorlása és elmélyítése céljából.
  • Üzleti konzultáció
    Az ismeretek birtokában a cég üzleti tevékenységének hatékonyabbá tételére. Kereskedelmi vezetők számára javasolt.

képzés áttekintés

A résztvevők a két nap alatt elsajátítanak egy lépésről-lépésre felépülő és követhető módszertant, amivel hatékonyan tudják az ügyfeleikkel és jelöltjeikkel való interakcióikat irányítani, beleértve üzleti megbeszélések/tárgyalások hatékony és eredményes megszervezését, lebonyolítását és értékelését, ellenvetések kezelését, akciótervek kidolgozását, valamint a vevőket motiváló igények feltárását és elkötelezettségük megszerzését.

  • Az ügyfél "koncepciója"
    Mit is akar az ügyfelük elérni, és miért olyan fontos ezt az elképzelést pontosan megérteni. A termékek/szolgáltatások eladásától eljutni a megoldások értékesítéséig. Miért fontosabb ez utóbbi.
    Műhelymunka: Az ügyfél döntéshozatali folyamatának megismerése és megértése.
  • Egyedi értékesítési cél
    Konkrét, mérhető és "kézzelfogható" értékesítési célok megfogalmazásának módszere. Különbség a ködös és a kristálytiszta célok között.
    Műhelymunka: Értékesítési cél(ok) megfogalmazása a példaként hozott ügyfelekhez.
  • Akciótervek kidolgozása
    Az ügyfél által elvégzendő tevékenység kidolgozása minden megbeszélés alkalmával, amivel az eladás előrébb jut. A "legjobb elérhető cél" meghatározása, ami még reálisan elvárható a tárgyalástól, valamint egy "minimális cél" kidolgozása, amit mindenképpen el akarunk érni, hogy eldönthető legyen vajon a kívánt irányba halad-e az üzleti lehetőségünk. Mi a teendő, ha a minimális célt sem sikerül elérni.
    Műhelymunka: Akciótervünk, a legjobb és a minimális célok kidolgozása a legközelebbi üzleti tárgyalásukra.
  • Valós üzleti ok
    Az ügyfél által elfogadható és számára is lényeges ok(ok) kigondolása a megbeszélés vagy tárgyalás szükségességének megindokolására.
    Műhelymunka: A képzésre példaként hozott tárgyalás valós üzleti okának kidolgozása.
  • A hitelesség megteremtése az ügyfélnél/jelöltnél
    Milyen információink hiányoznak, és ki az a kulcsszereplő aki segíthet bennünket ezek megismerésében. A kérdezés, mint folyamat, amivel igazoljuk a meglévő és feltárjuk a hiányzó információinkat. Az öt kérdésfajta: jóváhagyó, új információt adó, hozzáállást tükröző, elkötelezettséget mutató és az alapvető ellenvetéseket feltáró.
    Műhelymunka: Hiányzó információk megszerzése és az erre irányuló hatékony kérdések kidolgozása.
  • Kritikus információk megszerzésének módjai
    Milyen információink hiányoznak, és ki az a kulcsszereplő aki segíthet bennünket ezek megismerésében. A kérdezés, mint folyamat, amivel igazoljuk a meglévő és feltárjuk a hiányzó információinkat. Az öt kérdésfajta: jóváhagyó, új információt adó, hozzáállást tükröző, elkötelezettséget mutató és az alapvető ellenvetéseket feltáró.
    Műhelymunka: Hiányzó információk megszerzése és az erre irányuló hatékony kérdések kidolgozása.
  • Kommunikáció felsőfokon
    Az eladó és vevő közötti hatékony kommunikáció kialakítása. Mikor kérdezzünk és mikor hallgassuk inkább, hogy mit mond a vevő. A hallgatás előnyei.
    Műhelymunka: A hallgatás gyakorlása és eredményeinek összefoglalása.
  • Információink hatékony átadása
    A vevő döntésének kulcsa: magunk megkülönböztetésének módja a termékünk/szolgáltatásunk "egyedi erősségeinek" megfelelő bemutatása. Mi a különbség az erősségek és a termékjellemzők között. Teszteljük, hogy valóban sikerült-e számottevően megkülönböztetnünk magunkat - ennek módjai.
    Műhelymunka: Egyedi erősségeink feltárása.
  • Értékesítési megközelítési módok
    A hagyományos "termékközpontú" és az "ügyfélközpontú" megközelítés - melyik működik és melyik nem. A "nyer-nyer" eredményeket hozó értékesítés előnyei, amikor az ügyfél igényeit helyezzük a középpontba.
    Műhelymunka: Az ügyfélközpontú vagy "közös vállalkozás" megközelítés alkalmazása a gyakorlatok során feldolgozott példában, "nyer-nyer" eredmény elérésének módja.
  • Az ügyfél elkötelezettségének elnyerése
    Miért fontos, hogy minden üzleti megbeszélésen meghatározzuk, hogy mit fog legközelebbre az ügyfél/jelölt tenni. Annak megállapítása, hogy kész a vevő is tenni az üzlet sikeréért. Az ügyfél elkötelezettségének jelei. Mi lehet az oka, ha vonakodik a vevő - az alapvető ellenérvek feltárásának módjai.
    Műhelymunka: Ügyfelünk elkötelezettségének megszerzése, a lehetséges alapvető ellenérvek feltárása.
  • Üzleti tárgyalások forgatókönyve
    A megszerzett ismeretek felhasználása a következő üzleti tárgyalásunk részletes tervének kidolgozásához.
    Műhelymunka: Munkalapunk kitöltése a megbeszélés legfontosabb paramétereinek összefoglalására: legjobb elérhető célunk, egyedi erősségeink, kérdések a hiányzó információink megszerzéséhez, és a vevői elkötelezettség kialakításához.
  • A képzés összefoglalása
    A képzés értékelése, a tanultak átültetése a gyakorlatba. Jövőbeni támogatás.

Időpontok - jelentkezés Ügyfélközpontú értékesítési képzések

Nyílt képzéseinkre
e-mailen úgy jelentkezhet, hogy az alábbi naptárban a megfelelő dátumra kattint. Faxon való jelentkezéshez töltse le a jelentkezési lapot.

» jelentkezési lap

Nyílt képzések
Ezekre a képzésekre különböző cégek kereskedelmi szakembereit, vezetőit invitáljuk. Nyílt képzéseinket a kis létszámú (1-4 fős) kereskedelmi csapattal rendelkező vállalatoknak, vállalkozásoknak ajánljuk, illetve nagyobb vállalatoknak, ha a képzésre csak néhány főt szeretnének delegálni. A képzés a hasznos gyakorlati ismeretek megszerzésén túl remek lehetőséget nyújt más cégekkel való kapcsolatfelvételre is.
A képzés díja 129.900 Ft + 25% áfa/fő, mely magába foglalja a kétnapos kurzus díját, a segédeszközök költségét, az ebédeket és frissítőket. A képzés résztvevői számára ingyenes őrzött parkolást, a vidékről érkezőknek igény esetén a rendezvény helyszínén kedvezményes árú szállást biztosítunk. A képzések Budapesten kerülnek megrendezésre. Helyszín, szállásfoglalás: Hotel Aquarius.

 12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Január                           Ügyfélközpontú értékesítési képzésÜgyfélközpontú értékesítési képzés    
Február                         Ügyfélközpontú értékesítési képzésÜgyfélközpontú értékesítési képzés        
Március                          Ügyfélközpontú értékesítési képzésÜgyfélközpontú értékesítési képzés        
Április                               Ügyfélközpontú értékesítési képzésÜgyfélközpontú értékesítési képzés   
Május                            Ügyfélközpontú értékesítési képzésÜgyfélközpontú értékesítési képzés     
Június                   Ügyfélközpontú értékesítési képzésÜgyfélközpontú értékesítési képzés               
Július               Ügyfélközpontú értékesítési képzésÜgyfélközpontú értékesítési képzés                 
Augusztus                               
Szeptember                                Ügyfélközpontú értékesítési képzésÜgyfélközpontú értékesítési képzés  
Október                    Ügyfélközpontú értékesítési képzésÜgyfélközpontú értékesítési képzés             
November                 Ügyfélközpontú értékesítési képzésÜgyfélközpontú értékesítési képzés                
December         Ügyfélközpontú értékesítési képzésÜgyfélközpontú értékesítési képzés                       

Ha exkluzív vállalati képzésünk iránt érdek-lődik, kérjük keressen meg minket telefonon vagy e-mailen!

» e-mail

Exkluzív vállalati képzések
Öt vagy több főből álló értékesítési csapattal rendelkező cégek számára javasoljuk a kizárólag saját munkatársaik és vezetőik részére megrendezésre kerülő képzéseinket. Igény szerint külön helyszínen is vállaljuk a képzés megtartását, akár több turnusban és hétvégén is. A képzés páratlan gyakorlati tapasztalatai mellett kiváló csapatépítő eszköz is egyben. Ezeket a képzéseket a résztvevők számától függően, testre szabott áron vállaljuk. A képzésekre a szakképzési hozzájárulás igénybe vehető. Ha ilyen képzéseink iránt érdeklődik, kérjük lépjen kapcsolatba velünk.

© CSINT - Tanácsadó Kft        Tel/fax: (1) 207-6277        E-mail: info@csint.hu

A honlap a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium támogatásával valósult megeXTReMe Tracker

CSINT - Tanácsadó Kft CSINT - Tanácsadó Kft Tréningek Jelentkezés created by Dupai Tanácsadás Referenciák Hírlevél Fotógaléria