CSINT » képzések » Értékesítési képzések » Komplex értékesítési képzés
Eladás felsőfokon - komplex értékesítési képzés

Eladás felsőfokon - komplex értékesítési képzés

» Kinek ajánlott
» Mit tanulnak
» Miért éri meg
» Képzéstípusok
» Áttekintés
» Időpontok - jelentkezés

Letöltések

» prospektus
» tematika
» elméleti ízelítő
» gyakorlati ízelítő

Jelentkezés nyílt képzésekre

» e-mail
» jelentkezési lap

Ha exkluzív vállalati képzésünk iránt érdek-lődik, kérjük keressen meg minket telefonon vagy e-mailen!

» e-mail

Ügyfeleinktől megkérdeztük, hogy miért ajánlanák másoknak is ezeket a képzéseket?

"A tartalom, mert rendszert alkot, logikus, érdekes és számomra új volt. Bizonyos vagyok benne, hogy nem csak értékesítési munkánál lehet alkalmazni számos elemét."

"Jó volt más szemlélet szerint felosztani a partnereket, a tanfolyam gondolatébresztő volt számomra."

"Megmutatták, hogyan kell logikusan, minden részletre kiterjedően felépíteni egy új partnert kereső stratégiát."

"A mindennapok során használt értékesítési technikákat szervezeti egységben láthattuk, mely segít a tudatos eladásban."

"Egy adott üzleti szituáció teljes elemzésén keresztül jutottam el a következtetésig és egy akcióterv elkészítéséig. A komplex elemzés részfeladatait alkalmazni tudom a napi munkám során."

"Az oktatóanyagok előkészítettsége, minősége és a képzés módszere."

"Vásárlást Befolyásoló Személyek meghatározása, minősítése, időtervezés, munkalap használata. Kétkedés felkeltése: az önkontroll és a megszerzett eddigi ismeretek módszeres és következetes alkalmazása."

"Könnyen érthető, jól felépített elmélet-gyakorlat arány: komplex."

"Interaktív módon folyt az oktatás életszagú példákkal."

"Amit a gyakorlatban esetlegesen már alkalmazunk, most annak a szépen összefoglalt elméleti vonatkozásait is láttuk."

"A célratörő, az értékesítés eredményességének irányába mutató megközelítés. Ambiciózus, átfogó."

"Gyakorlatban használható módszertan."

"Jó áttekintést adott az értékesítés könnyebb lebonyolításához."

"A módszer, mely lehetővé teszi a munka során felmerülő problémák elemzését, rendszerezését."

"Vevői szerepek, nyer-nyer mátrix, illetve helyzet kialakítása manipulálás nélkül."

"Fogyasztói kapcsolatok építése, döntéshozóhoz eljutni."

"Agresszív vevő kezelése."

"Az elsajátítható módszer a problémakezelésre."

"A döntéshozó személy feltárása, fontossága."

"A tréner az elméleti anyagot szépen átültette a "céges" specialitásokra."

"Globális átgondolása a 'lead'-nek."

"Vásárlást Befolyásoló Személyek kategorizálása, ennek átgondolása és alkalmazása minden egyes értékesítés alkalmával."

"Az előadó nagyon jó volt. Felkészült, jól strukturált anyagot prezentált."

"Kérdezéstechnika, módszeresen végigvinni valamit az elejétől a végéig."

"A már meglévő vagy ösztönös tudás rendszerezése."

"Teljesen új dolgok, megközelítések elsajátítása."

"Kötetlen, interaktív kommunikáció."

Jelentkezés nyílt képzésekre

» e-mail
» jelentkezési lap

Ha exkluzív vállalati képzésünk iránt érdek-lődik, kérjük keressen meg minket telefonon vagy e-mailen!

» e-mail

"Bármi is juttatott el valakit arra a szintre, ahol most van,
az nem lesz elég ahhoz, hogy ott is tartsa."

A többi kereskedelmi képzéssel ellentétben, melyek elsősorban a prezentációs és eladói képességekre összpontosítanak, a Komplex értékesítési képzés a stratégiai elemzést helyezi előtérbe, melynek minden értékesítési tevékenységet meg kell előznie. Az eladás tárgyát képező termék vagy szolgáltatás jellegétől függetlenül minden, kereskedelmi tapasztalatokkal rendelkező értékesítési szakember részére ajánlott megismerni a számos cégnél már sikeresen alkalmazott módszertant.

A legtöbb értékesítési képzés kizárólag a taktikára fókuszál, hogy mit csináljunk, ha egyszer már bejutottunk a leendő ügyfelünkhöz. A komplex értékesítés során azonban szükségünk van stratégiák kidolgozására. Még mielőtt felemelnénk a telefonkagylót, előre eltervezzük, hogy mit, miért fogunk tenni. A taktika nagyon fontos, de csak akkor lehet hatékony, ha előtte kialakítjuk a stratégiánkat, ami szerint dolgozni fogunk. A taktika és stratégia kéz a kézben járnak, de sajnos az utóbbi fontosságáról gyakran megfeledkezünk. Ez a képzés segít tudatossá tenni, hogy mikor és kivel kell tárgyalnunk, milyen információkat kell megszereznünk, és azokat hogyan célszerű felhasználnunk.

A résztvevők ezen a kétnapos, gyakorlatorientált képzésen olyan értékesítési gondolkodásmódot sajátítanak el, amellyel kizárható a találgatáson alapuló, és a kívánt eredményekben csak reménykedő üzletkötés. Segítségével tudatossá, ennek eredményeképpen pedig sokkal hatékonyabbá és nyereségesebbé tehetik cégük kereskedelmi tevékenységét. A képzés hallgatói a meglévő és leendő ügyfeleikkel való gyakorlati feladatok megoldása során konkrét stratégiákat dolgoznak ki, melyekkel megvalósíthatják az éppen aktuális és jövőbeni üzleti céljaikat.

Kinek ajánlott a részvétel

Elsősorban azoknak a vállalati ügyfelekkel foglalkozó értékesítési munkatársaknak és vezetőiknek, akik összetett értékesítési helyzetekkel és döntéshozatali folyamatokkal, valamint hosszabb értékesítési ciklussal dolgoznak, mint például:

  • értékesítési munkatársaknak,
  • pályázatok, tenderek résztvevőinek és üzleti vezetőinek,
  • kereskedelmi igazgatóknak,
  • kormányzati ügyfeleknek értékesítő üzletembereknek,
  • területi vezetőknek,
  • kereskedelmi és marketingszakembereknek,
  • nemzetközi vagy országos méretű ügyfeleket kezelő értékesítőknek,
  • ügyfélmenedzsereknek.

Mit sajátítanak el a résztvevők

  • Hogyan pozícionálják magukat a valódi döntéshozókkal, és hogyan kerüljék el azokat, akiknek csak látszólag van hatalom a kezében.
  • Hogyan azonosítsák be azt a két vásárlási módot, ami lehetővé teszi az eladást, és a másik kettőt, ami azt jelenti, hogy sajnos most nem terem számukra babér.
  • Hogyan növeljék az egy ügyfélnél elérhető üzleti részesedésüket.
  • Hogyan kerüljék el a nemkívánatos üzleteket.
  • Hogyan védjék meg az üzletet, nehogy egy belső ember meghiúsítsa azt.
  • Hogyan különböztessék meg a személyes nyereségeket az üzleti eredményektől, és kerüljék el azt a feltételezést, hogy a kettő azonos.
  • Hogyan pozícionálják magukat a minden értékesítés során meglévő négyféle vásárlói szerepet betöltő személynél.
  • Hogyan ismerjék fel az eladást fenyegető veszélyeket.
  • Hogyan zárjanak le egyenletesen üzleteket, elkerülve a "hullámvasút" mintájú éves eladásokat.
  • Hogyan jelezzék előre reálisan a várható bevételeket.
  • Hogyan jussanak el a végső döntéshozóhoz gyorsabban és hatékonyabban, mint a versenytársaik.
  • Hogyan fordítsák a korlátozott eladási idejüket a minőségi jelöltekre, ahelyett, hogy a rossz üzletekre pazarolnák azt.
  • Hogyan építsenek az erősségeikre, hogy a versenytársaik kényszerüljenek védekezésre.
  • Hogyan hozzanak ismétlődő üzleteket, elégedett vevőket és komoly referenciákat.

Miért éri meg részt venni

  • Tudatossá és hatékonyabbá válik az értékesítési tevékenység.
  • Növekszik az értékesítők által megnyert üzletek száma, a cég bevétele és sikeressége.
  • Hosszú távú, jövedelmező ügyfélkapcsolatok épülnek, nem kell minden megrendelésért külön megküzdeni.
  • Javul a cég megítélése, és elégedettebbek lesznek az ügyfelei.

Képzéstípusok

  • Exkluzív vállalati
    Kétnapos képzés exkluzívan, egyetlen cég munkatársainak saját oktatótermükben vagy külön helyszínen. Utóbbi remek csapatépítő eszköz is a közös munka révén.
  • Nyílt
    Kétnapos képzés különböző szervezetek résztvevői számára, mely kiváló lehetőséget ad a más cégekkel való kapcsolatépítésre is.
  • Ismétlő
    Egynapos képzés a Komplex értékesítési képzést végzett résztvevők számára a már elsajátított ismeretek felelevenítése, és jobb rögzítése érdekében.
  • Műhelymunka
    Félnapos gyakorlati foglalkozás, szintén a képzést korábban elvégzett résztvevők számára a már elsajátított ismeretek begyakorlása és elmélyítése céljából.
  • Üzleti konzultáció
    Az ismeretek birtokában a cég üzleti tevékenységének hatékonyabbá tételére. Kereskedelmi vezetők számára javasolt.

képzés áttekintés

A résztvevők a két nap alatt elsajátítanak egy folyamatosan követhető stratégiát, amellyel üzleti lehetőségeket elemezhetnek, világos értékesítési célokat fogalmazhatnak meg és nyomon követhetik azok alakulását.

  • Változás
    Megismerik, hogy az ügyfeleik hogyan reagálnak az őket érő változásokra.
    Műhelymunka: Az üzleti környezet legkritikusabb változásainak beazonosítása.
  • Egyedi eladási cél
    A jelenlegi pozíciójuk megállapítása az aktuális értékesítési céljukra összpontosítva.
    Műhelymunka: Az egyedi eladási cél megfogalmazása, amelyen a gyakorlatok során dolgozni fognak.
  • Eufória-pánik
    Meghatározzák, hogy jelenlegi megítélésük szerint lezárható-e az egyedi eladási céljuk.
    Műhelymunka: Helyzetük megállapítása az ún. eufória-pánik egyenesen.
  • A vevői szerepek meghatározásaA négy vásárlást befolyásoló személy. Egy gyakori zsákutca elkerülése úgy, hogy a vevők szerepére és nem a titulusára fókuszálunk. Miért jelentenek "vörös zászlót" a beazonosítatlan vevők, ami miatt a versenytársunk markába kerülhet az üzlet.
    Műhelymunka: A különböző vevők megtalálása és szerepük megállapítása.
  • A befolyás mértéke
    Felmérik az egyes vevők eladásra való ráhatásának mértékét, és megismerik az ezzel összefüggő tényezőket a belső politikától az átszervezésig. Megtanulják, hogy miért olyan fontos azokra is időt szánni, akiknek csak némi ráhatása van az üzletre. Megértik, hogy miért nem mindig az ún. gazdasági vevő mondja ki az utolsó szót.
    Műhelymunka: Szerepek és befolyások.
  • Helyzetértékelési módok
    Megtanulják, hogy minden változásra adott válasz segít jobban meghatározni, mennyire fogadják el az üzleti javaslatukat. Elsajátítják, hogy milyen értékesítési stratégiát tudnak követni az egyes helyzetértékelési módok esetén.
    Műhelymunka: Annak megállapítása, hogy az egyes vásárlást befolyásoló személyek "vevő" vagy "elutasító" helyzetben vannak-e.
  • A "nyer–nyer" mátrix
    A hosszú távú üzlet titka: tegyük lehetővé, hogy mind az ügyfél, mind saját magunk nyerjünk. Az eladás négy lehetséges kimenetele, és abból három miért nem végződik eredménnyel.
    Műhelymunka: Személyes jutalmak lista készítése a különböző vevőkre.
  • Bejutni a gazdasági vevőhöz
    Ennek három gyakori akadálya: a "mozgó-tényező", a belső akadályozó személy és a kényelmetlenségérzet. Az akadályok leküzdése. Hitelességünk megteremtése azáltal, hogy biztosítjuk azt a dolgot, amit minden gazdasági vevő el akar érni.
    Műhelymunka: Akcióterv készítése, hogy minimalizáljuk, vagy eltüntessük a gazdasági vevőhöz való bejutás akadályait.
  • Versenytársak
    Megtanulják a verseny különböző típusait. Megértik, hogy a versenytársakra való túlzott figyelés legalább olyan veszélyes, mint ha figyelmen kívül hagynánk őket. Megismerik a versenytársak elleni sikeres stratégiákat.
    Műhelymunka: A versenytársak erősségeinek és gyenge pontjainak feltérképezése.
  • Az ideális ügyfél
    Egy megbízható eszköz a "nyer–nyer" típusú üzletekre való koncentráláshoz: az ideális ügyféljellemzők meghatározása az egyezőség megállapítására. Ezek felhasználása a megcélzott jelöltek kiválogatására és rangsorolására.
    Műhelymunka: Az ideális ügyfelek és a már meglévő vevőink jellemzőinek összehasonlítása.
  • Az értékesítési tölcsér
    Maximalizálják a legértékesebb erőforrásukat, az értékesítési idejüket. Az értékesítési tölcsér használata az ügyfélkövetésre és az értékesítési terület menedzselésére. A rapszodikus jellegű bevételek elkerülése. A hatékony egyensúly megtalálása a négyféle értékesítési munka között.
    Műhelymunka: Az értékesítési tölcsér alkalmazása a meglévő ügyfelekre.
  • Stratégiai elemzés
    Egy strukturált értékesítési elemzés, ami részletes képet nyújt az egyedi eladási célunkról. A módszeresen begyűjtött információkra épülő tevékenységek meghatározása és az ezekre alapozott stratégia összeállítása.
    Műhelymunka: Az elemzés alapján történő akcióterv elkészítése, ami megmondja, hogy kinek, mikor és mit kell tennie, hogy az eladásunk közelebb kerüljön a lezáráshoz.
  • A képzés összefoglalása
    A kidolgozott stratégia átültetése a gyakorlatba. Jövőbeni támogatás.

Időpontok - jelentkezés Eladás felsőfokon - Komplex értékesítési képzések

Nyílt képzéseinkre
e-mailen úgy jelentkezhet, hogy az alábbi naptárban a megfelelő dátumra kattint. Faxon való jelentkezéshez töltse le a jelentkezési lapot.

» jelentkezési lap

Nyílt képzések
Ezekre a képzésekre különböző cégek kereskedelmi szakembereit, vezetőit invitáljuk. Nyílt képzéseinket a kis létszámú (1-4 fős) kereskedelmi csapattal rendelkező vállalatoknak, vállalkozásoknak ajánljuk, illetve nagyobb vállalatoknak, ha a képzésre csak néhány főt szeretnének delegálni. A képzés a hasznos gyakorlati ismeretek megszerzésén túl remek lehetőséget nyújt más cégekkel való kapcsolatfelvételre is.
A képzés díja 129.900 Ft + 25% áfa/fő, mely magába foglalja a kétnapos kurzus díját, a segédeszközök költségét, az ebédeket és frissítőket. A képzés résztvevői számára ingyenes őrzött parkolást, a vidékről érkezőknek igény esetén a rendezvény helyszínén kedvezményes árú szállást biztosítunk. A képzések Budapesten kerülnek megrendezésre. Helyszín, szállásfoglalás: Hotel Aquarius.

 12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Január                  Eladás felsőfokon - Komplex értékesítési képzésEladás felsőfokon - Komplex értékesítési képzés             
Február                 Eladás felsőfokon - Komplex értékesítési képzésEladás felsőfokon - Komplex értékesítési képzés                 
Március         Eladás felsőfokon - Komplex értékesítési képzésEladás felsőfokon - Komplex értékesítési képzés                       
Április              Eladás felsőfokon - Komplex értékesítési képzésEladás felsőfokon - Komplex értékesítési képzés                    
Május           Eladás felsőfokon - Komplex értékesítési képzésEladás felsőfokon - Komplex értékesítési képzés                    
Június         Eladás felsőfokon - Komplex értékesítési képzésEladás felsőfokon - Komplex értékesítési képzés                         
Július    Eladás felsőfokon - Komplex értékesítési képzésEladás felsőfokon - Komplex értékesítési képzés                           
Augusztus                               
Szeptember                   Eladás felsőfokon - Komplex értékesítési képzésEladás felsőfokon - Komplex értékesítési képzés               
Október           Eladás felsőfokon - Komplex értékesítési képzésEladás felsőfokon - Komplex értékesítési képzés                      
November        Eladás felsőfokon - Komplex értékesítési képzésEladás felsőfokon - Komplex értékesítési képzés                         
DecemberEladás felsőfokon - Komplex értékesítési képzésEladás felsőfokon - Komplex értékesítési képzés                                

Ha exkluzív vállalati képzésünk iránt érdek-lődik, kérjük keressen meg minket telefonon vagy e-mailen!

» e-mail

Exkluzív vállalati képzések
Öt vagy több főből álló értékesítési csapattal rendelkező cégek számára javasoljuk a kizárólag saját munkatársaik és vezetőik részére megrendezésre kerülő képzéseinket. Igény szerint külön helyszínen is vállaljuk a képzés megtartását, akár több turnusban és hétvégén is. A képzés páratlan gyakorlati tapasztalatai mellett kiváló csapatépítő eszköz is egyben. Ezeket a képzéseket a résztvevők számától függően, testre szabott áron vállaljuk. A képzésekre a szakképzési hozzájárulás igénybe vehető. Ha ilyen képzéseink iránt érdeklődik, kérjük lépjen kapcsolatba velünk.

© CSINT - Tanácsadó Kft        Tel/fax: (1) 207-6277        E-mail: info@csint.hu

A honlap a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium támogatásával valósult megeXTReMe Tracker

CSINT - Tanácsadó Kft CSINT - Tanácsadó Kft Tréningek Jelentkezés created by Dupai Tanácsadás Referenciák Hírlevél Fotógaléria