CSINT » képzések » Értékesítési képzések » Aktív értékesítési képzés
Aktív értékesítés képzés

Aktív értékesítési képzés

» Kinek ajánlott
» Mit tanulnak
» Miért éri meg
» Képzéstípusok
» Áttekintés
» Időpontok - jelentkezés

Letöltések

» prospektus

Jelentkezés nyílt képzésekre

» e-mail
» jelentkezési lap

Ha exkluzív vállalati képzésünk iránt érdek-lődik, kérjük keressen meg minket telefonon vagy e-mailen!

» e-mail

Ügyfeleinktől megkérdeztük, hogy miért ajánlanák másoknak is ezeket a képzéseket?

"Elsajátítsuk azt, hogyan tudunk a vevővel megfelelően kommunikálni, hogyan kezeljük a konfliktushelyzeteket."

"Gyakorlati elemeket is vittünk az oktatásba, jók voltak az elsajátított helyzetgyakorlatok."

"Jól szervezett és jó hangulatú volt. Olyan tanácsokat kaptam, amit hasznosítani tudok."

"A szituációs gyakorlatok által sok olyan helyzetet, problémát meg tudtunk közösen beszélni, melyek fontosak lehetnek a mindennapos ügyfélforgalomnál."

"Nem csak elméletben, hanem gyakorlatban is elpróbáltunk dolgokat, amire a munkám során szükségem lehet."

"Nagyon sokat tanultam arról, hogy az ügyfelekkel jó kapcsolatot tudjak teremteni, és ösztönözzem őket a vásárlásra, de mégsem legyek tolakodó."

"Az esetlegesen már meglévő információkat rendszerben láttatta a módszer, ezáltal új információt (néhol jelentést) nyertem."

"Az ügyféljellemzés."

"Egy adott üzleti szituáció teljes elemzésén keresztül jutottam el a következtetésig és egy akcióterv elkészítéséig. A komplex elemzés részfeladatait alkalmazni tudom a napi munkám során."

"Az oktatóanyagok előkészítettsége, minősége és a tanfolyam módszere."

"Tetszett a megközelítés, a gondolkodásmód. A módszer, az elemzés az élet bármely területén alkalmazható..."

"Vásárlást Befolyásoló Személyek meghatározása, minősítése, időtervezés, munkalap használata. Kétkedés felkeltése: az önkontroll és a megszerzett eddigi ismeretek módszeres és következetes alkalmazása."

"Ahogy a gyakorlati tudás és tapasztalat elméleti és profi megfogalmazódást nyert."

"Könnyen érthető, jól felépített elmélet-gyakorlat arány: komplex."

"Interaktív módon folyt az oktatás életszagú példákkal."

"Az előadó folyamatosan és határozottan beszélt. A kérdésekre konkrétan válaszolt."

"Szerkezete, összefogottsága."

"A metodika. Az értékesítési tölcsér és figyelési sorrendje."

"Az, hogy rádöbbentett a folyamatos munkavégzés (elemzés) szükségességére."

"Jó előadás volt, a gyakorlatok feldobták."

"Világos áttekintés."

"Korrekt, egymásra épülő előadás volt. Tárgyilagos hangvétel."

"Eladni több, mint pusztán a megrendelést felvenni."

A vevők ma már nem elégszenek meg azzal, ha valamit meg tudnak vásárolni. Azt várják, hogy kiszolgálják az igényeiket anélkül, hogy manipulálnák vagy olyan dolgokra beszélnék rá őket, amire valójában nincs is szükségük.

Az Aktív értékesítés képzés résztvevői megtanulják, hogy miképpen tudják a valódi vevői igényeket feltárni és azokat megfelelő módon kielégíteni. Ezen túlmenően a részt vevő kereskedők megismerkednek egy aktív szemléletmóddal, ami segíti őket, abban, hogy további értékesítési lehetőségeket is feltárjanak anélkül, hogy túlzottan rá akarnák beszélni vevőiket valami megvételére.

Az eladás tárgyát képező termék vagy szolgáltatás jellegétől függetlenül minden, a kereskedelemben dolgozó szakember részére ajánlott megismerni a számos cégnél már sikeresen alkalmazott, gyakorlatorientált és folyamatszemléletű módszertant.

Kinek ajánlott a részvétel

Elsősorban azoknak a kereskedőknek, akiket vevőik vagy viszonteladóik saját üzletükben, boltjukban vagy irodájukban keresnek fel, mint például:

  • kis- és nagykereskedelmi vásárlókat kiszolgáló kereskedőknek,
  • üzletben dolgozó eladóknak,
  • viszonteladókat kiszolgáló értékesítőknek.

Mit sajátítanak el a résztvevők

  • Hogyan készüljenek fel a vevők kiszolgálására, mielőtt azokkal találkoznának.
  • Hogyan különböztessék meg a vevőket, és adják el számukra azt, és úgy, ahogy azok azt elvárják.
  • Hogyan használják a különböző eladási segédleteket, ismertetőket és bemutató eszközöket.
  • Hogyan ismerjék fel és alkalmazzák tudatosan a verbális és non-verbális kommunikáció elemeit.
  • Hogyan kezeljék az értékesítést, mint folyamatot, pontosan tudva a teendőiket.
  • Hogyan tárják fel az adott értékesítési szituációban lévő további eladási lehetőségeket anélkül, hogy bármire is rábeszélnék vevőiket.
  • Hogyan kezeljék a vevők kifogásait és reklamációit, hogy a vevők elkötelezettségét megerősítsék, és visszatérő vevőkört alakítsanak ki.

Miért éri meg részt venni

  • Tudatossá és hatékonyabbá válik az értékesítési tevékenység.
  • Növekszik a kereskedők által hozott forgalom, a cég bevétele és sikeressége.
  • Visszatérő, elégedett vevőkört tudnak kialakítani.

Képzéstípusok

  • Exkluzív vállalati
    Egynapos képzés exkluzívan, egyetlen cég munkatársainak saját oktatótermükben vagy külön helyszínen. Remek lehetőség az ún. "kollektív tudás"-ban rejlő lehetőségek kiaknázására, illetve jó csapatépítő eszköz is a közös munka révén.
  • Nyílt
    Egynapos képzés különböző vállalatok, vállalkozások kereskedői számára.

képzés áttekintés

A résztvevők a képzés alatt elsajátítanak egy vevőorientált szemléletmódot, amivel megbirkózhatnak a napi munkájuk során fellépő nehézségekkel és tudatosan alkalmazhatják a hatékony és aktív értékesítés során szükséges ismereteket. A képzést a szituációs feladatok, közös helyzetelemzések teszik gyakorlatorientálttá, és a kialakított készségeket akár másnaptól alkalmazhatóvá.

  • Felkészülés - teendők, mielőtt a vevő belép
    • szakmai ismeretek felelevenítése (termékek, szolgáltatások)
    • értékesítési mátrix – mihez mit ajánlhatunk kiegészítő termékként
    • vevőtípusok igényeinek áttekintése
    • konkurencia ajánlatai
    • GYIK – gyakran ismétlődő kérdések
  • Az értékesítési folyamat lépései
    • az ügyfelek fogadása
    • különböző vevők és igények felismerése, feltárása és megfelelő kezelése
    • tárgyalás
    • eladási segédeszközök használata
    • érvelés, kifogások kezelése és meggyőzés
    • lezárás
    • elégedett ügyfél és törzsvevők kialakítása
  • A kommunikáció alapjai
    • verbális és
    • non-verbális kommunikáció
    • személyiségtípusok
    • az aktív figyelés
  • Kifogás és panaszkezelési ismeretek, megfelelő viselkedési módok
    • feltárás – megfelelő eladói magatartás
    • megoldási javaslatok nyújtása
    • megoldás közös kiválasztása
    • ügyfél-elégedettség visszaszerzése és megerősítése
  • A képzés összefoglalása
    • A kidolgozott stratégia átültetése a gyakorlatba. Jövőbeni támogatás.

Időpontok - jelentkezés Aktív értékesítési képzések

Nyílt képzéseinkre
e-mailen úgy jelentkezhet, hogy az alábbi naptárban a megfelelő dátumra kattint. Faxon való jelentkezéshez töltse le a jelentkezési lapot.

» jelentkezési lap

Nyílt képzések
Ezekre a képzésekre különböző cégek kereskedelmi szakembereit, vezetőit invitáljuk. Nyílt képzéseinket a kis létszámú (1-4 fős) kereskedelmi csapattal rendelkező vállalatoknak, vállalkozásoknak ajánljuk, illetve nagyobb vállalatoknak, ha a képzésre csak néhány főt szeretnének delegálni. A képzés a hasznos gyakorlati ismeretek megszerzésén túl remek lehetőséget nyújt más cégekkel való kapcsolatfelvételre is.
A képzés díja 59.900 Ft + 25% áfa/fő, mely magába foglalja az egynapos kurzus díját, a segédeszközök költségét, az ebédeket és frissítőket. A képzés résztvevői számára ingyenes őrzött parkolást, a vidékről érkezőknek igény esetén a rendezvény helyszínén kedvezményes árú szállást biztosítunk. A képzések Budapesten kerülnek megrendezésre. Helyszín, szállásfoglalás: Hotel Aquarius.

 12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Január                                  Aktív értékesítési képzés
Február                                 Aktív értékesítési képzés   
Március                                  Aktív értékesítési képzés 
Április                         Aktív értékesítési képzés           
Május                                 Aktív értékesítési képzés
Június                Aktív értékesítési képzés                    
Július            Aktív értékesítési képzés                      
Augusztus                               
Szeptember                             Aktív értékesítési képzés       
Október                                 Aktív értékesítési képzés
November                                  Aktív értékesítési képzés  
December      Aktív értékesítési képzés                            

Ha exkluzív vállalati képzésünk iránt érdek-lődik, kérjük keressen meg minket telefonon vagy e-mailen!

» e-mail

Exkluzív vállalati képzések
Öt vagy több főből álló értékesítési csapattal rendelkező cégek számára javasoljuk a kizárólag saját munkatársaik és vezetőik részére megrendezésre kerülő képzéseinket. Igény szerint külön helyszínen is vállaljuk a képzés megtartását, akár több turnusban és hétvégén is. A képzés páratlan gyakorlati tapasztalatai mellett kiváló csapatépítő eszköz is egyben. Ezeket a képzéseket a résztvevők számától függően, testre szabott áron vállaljuk. A képzésekre a szakképzési hozzájárulás igénybe vehető. Ha ilyen képzéseink iránt érdeklődik, kérjük lépjen kapcsolatba velünk.

© CSINT - Tanácsadó Kft        Tel/fax: (1) 207-6277        E-mail: info@csint.hu

A honlap a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium támogatásával valósult megeXTReMe Tracker

CSINT - Tanácsadó Kft CSINT - Tanácsadó Kft Tréningek Jelentkezés created by Dupai Tanácsadás Referenciák Hírlevél Fotógaléria